3CTUrban Mobility

Yamaha Ténéré 700

XSR700 XTribute

H Yamaha παρουσίασε το 3CT, ένα νέο πρωτότυπο Urban Mobility – EICMA 2018 – Video – Photo

H Yamaha παρουσίασε στην επίσημη πρεμιέρα της Yamaha στην EICMA 2018, το 3CT, ένα νέο πρωτότυπο Urban Mobility.

Προετοιμαζόμαστε για το μέλλον, τώρα
Η Ευρώπη έχει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα αστικοποίησης στον κόσμο, με σχεδόν τρία τέταρτα του πληθυσμού της να ζουν σε πόλεις και μεγάλα αστικά κέντρα. Αυτό σημαίνει ότι περίπου 550 εκατομμύρια πολίτες της Ευρώπης χρειάζονται ένα οικονομικό, αξιόπιστο και προσιτό μέσο μεταφοράς. Αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να απολαύσουν τα πλούσια πλεονεκτήματα της αστικής ζωής ενώ για να αντιμετωπιστεί η αύξηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης θα πρέπει να αλλάξουν δραστικά και οι επιλογές μεταφοράς.

Urban Mobility από την Yamaha
Τα οχήματα Urban Mobility της Yamaha προσφέρουν μια προσιτή λύση μεταφοράς για όλους όσους αναζητούν μια φιλική προς τον αναβάτη λύση για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη – ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο και την εμπειρία τους στην οδήγηση μοτοσυκλετών. Ο στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ελκυστικά, εύκολα και προσιτά οχήματα που προσφέρουν σε όλους την ελευθερία μετακίνησης και εμπλουτίζουν κάθε πτυχή της αστικής ζωής – ενώ προσφέρουν εξαιρετική αναλογία αξίας/κόστους μαζί με την ποιότητα και την αξιοπιστία της Yamaha.


Το 2015 η Yamaha αποφάσισε να επεκτείνει την παραδοσιακή σειρά σκούτερ Urban Mobility με την κυκλοφορία του πρωτοποριακού Tricity 125 και με την κυκλοφορία της έκδοσης 155 το 2017. Αυτά τα μοντέλα αποτελούν σήμερα το μέσο μεταφοράς για την καθημερινή μετακίνηση περισσότερων από 22.000 πελατών σε αστικές περιοχές όπως το Παρίσι, το Μιλάνο ή η Ρώμη. Με την πρωτοποριακή, ελαφριά, τρίτροχη σχεδίαση που παρέχει κορυφαίο έλεγχο σε διαφορετικές καιρικές και εδαφικές συνθήκες, η ευκολία οδήγησης του Yamaha Tricity κατάφερε να προσελκύσει μια νέα γενιά πελατών στην κατηγορία Urban Mobility.

Η κορυφαία τρίτροχη τεχνολογία της Yamaha: Το επόμενο βήμα
Πολλοί από αυτούς τους νέους πελάτες που επέλεξαν τα τρίτροχα σκούτερ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις τα τελευταία χρόνια, θέλουν πλέον να μεταπηδήσουν σε ένα μεγαλύτερο τρίτροχο μοντέλο που προσφέρει αυξημένες επιδόσεις και άνεση, διατηρώντας παράλληλα τον εύχρηστο χαρακτήρα του Tricity.


Για να ικανοποιήσει αυτούς τους πελάτες, αλλά και όλους όσους αναζητούν μια πρωτοποριακή λύση με κορυφαία ευστάθεια για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, η Yamaha στρέφεται προς την επόμενη φάση του εκτενούς προγράμματος ανάπτυξης τρίτροχων οχημάτων, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο 3CT, το οποίο θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση EICMA.

Αυτό το όχημα επιβεβαιώνει ότι η μελλοντική σχεδιαστική προσέγγιση της Yamaha θα διατηρήσει την επιτυχημένη συνταγή που έχει ήδη καθιερωθεί με το Tricity, με την ευκολία χρήσης και την ανάλαφρη αίσθηση να συγκαταλέγονται στου βασικούς στόχους, μαζί με αυξημένες επιδόσεις για υψηλότερες ταχύτητες και πλούσιο δυναμισμό. Αυτά τα χαρακτηριστικά θα επιτρέψουν τη λειτουργία του σε μεγαλύτερο εύρος στροφών για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη σε μεγαλύτερες αποστάσεις, ενώ θα διατηρούν την ευελιξία του Tricity μέσα στην κίνηση.

Πρωτοποριακή υποβοήθηση κλειδώματος κλίσης
Για οδηγική άνεση κατά τις στάσεις μέσα στην κίνηση, το 3CT είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα υποβοήθησης κλειδώματος κλίσης, το οποίο βοηθά τον αναβάτη να διατηρήσει το όχημα σε όρθια θέση στη διάρκεια των στάσεων. Αυτό το νέο σύστημα υποβοήθησης κλειδώματος κλίσης έχει μια πρωτοποριακή σχεδίαση που δεν κλειδώνει την μπροστινή ανάρτηση, κάνοντας τη λειτουργία του οχήματος ομαλή κατά τις στάσεις και τις επανεκκινήσεις και επιτρέποντας τη μετακίνηση με τα πόδια σε χώρους στάθμευσης.

 


Διασκεδαστικό, μοντέρνο και “φρέσκο” νέο στυλ

Ως ο ιδανικός συνδυασμός του Yamaha DNA και της οικογενειακής αίσθησης του Tricity, η δυναμική εξωτερική σχεδίαση του 3CT διαθέτει μια πρωτοποριακή νέα χρωματική φιλοσοφία με μια σύνθεση από τυχαίων σχημάτων κομμάτια “παζλ”, που αποτελούνται από πολυάριθμα διαφορετικά μοτίβα με ρίγες και δημιουργούν μια χαρακτηριστική εμφάνιση αστικής παραλλαγής που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Για να υπογραμμιστεί η εντυπωσιακή και αυθεντική εξωτερική σχεδίαση, στους τροχούς και το πλαίσιο κυριαρχεί το γκρι χρώμα με έντονες μπλε λεπτομέρειες, που αναδεικνύουν την “ανανεωμένη” πρωτοποριακή εμφάνιση του 3CT και του δίνουν μια αρμονική όψη.

Σέλα με τρισδιάστατη εκτύπωση και φώτα LED
Το κομψό πρωτότυπο 3CT είναι γεμάτο με υπέροχες εκπλήξεις και αυθεντικά χαρακτηριστικά σχεδίασης, όπως η σέλα με τρισδιάστατη εκτύπωση – η πρώτη φορά που παρουσιάζεται αυτή η τεχνολογία σε ένα πλαίσιο της Yamaha.

Ο καλύτερος στην κατηγορία κινητήρας 300 κ.εκ.
Η κινητήρια δύναμη που δίνει στο πρωτότυπο 3CT τόσο υψηλές επιδόσεις μέσα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο είναι ο νέος κινητήρας Blue Core 300 κ.εκ., ο οποίος ήταν ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που έκαναν το XMAX 300 το σπορ σκούτερ με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Πρωτότυπο 3CT της Yamaha: Επειδή όλοι χρειαζόμαστε Κίνηση.Ζωή.Αγάπη.
Σχεδιασμένο με τη γνώση που αποκτήθηκε από το τρίτροχο Tricity της εταιρείας, καθώς και από τα κορυφαία σπορ σκούτερ – και με την πιο προηγμένη τεχνολογία συνδυασμένης κλίσης τροχών και την πρωτοποριακή υποβοήθηση κλειδώματος κλίσης – το πρωτότυπο 3CT της Yamaha δείχνει τι επιφυλάσσει το μέλλον.
Οπουδήποτε και οποτεδήποτε, το 3CT έχει την ικανότητα να δώσει σε όλους την υπέρτατη ελευθερία για Κίνηση.Ζωή.Αγάπη.

Το Yamaha Ténéré 700 2019

Το Yamaha Ténéré 700 2019 παρουσιάστηκε στην επίσημη πρεμιέρα της Yamaha στην EICMA 2018.

Το Yamaha Ténéré 700 είναι μια μοτοσυκλέτα που περίμεναν με μεγάλη προσδοκία, οι λάτρεις της περιπέτειας.

Η Yamaha δεν έβγαλε το Ténéré 700 στην παραγωγή το 2018, γιατί όπως ισχυρίστηκε, πρέπει να αναπτύξει περαιτέρω την μοτοσυκλέτα δοκιμάζοντας την σε δημόσιους δρόμους.

Φέτος έχουμε την τελική Yamaha Ténéré 700 2019 και αναμένεται να είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσικλέτες για την έκθεση του Μιλάνου, EICMA 2018.

 

Ολοκαίνουργια Ténéré 700: Η ελαφριά Adventure μοτοσυκλέτα που πάει παντού.

Με το πνεύμα της περιπέτειας ενσωματωμένο στο DNA της, κάθε Adventure μοτοσυκλέτα της Yamaha είναι σκληροτράχηλη, δυναμική και αξιόπιστη. Κάθε μοντέλο Ténéré στην κατηγορία των μοτοσυκλετών περιπέτειας προσφέρει δυνατότητες απεριόριστων διαδρομών και δίνει τη δυνατότητα στους αναβάτες της να ανακαλύψουν την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Το μοναδικό όριο είναι η φαντασία του αναβάτη. Ο Eπόμενος Oρίζοντας είναι δικός σας για να τον κατακτήσετε.

Η μεγάλη εκτός δρόμου εμπειρία και η εξαιρετική πορεία της Yamaha έχουν αποδειχθεί πέρα από κάθε αμφιβολία.  Τώρα ήρθε η στιγμή να επαναπροσδιορίσουμε τη Yamaha ως την ηγετική δύναμη στην κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών, με την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας Ténéré 700, ενός ελαφριού, ασυμβίβαστου μοντέλου με μερικές από τις υψηλότερες προδιαγραφές στην κατηγορία του και ένα από τα πιο συναρπαστικά και σημαντικά νέα Adventure μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα πολλά χρόνια.

Εξοπλισμένη με τον επιτυχημένο δικύλινδρο κινητήρα CP2 698 κ.εκ. εν σειρά και ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, η Ténéré 700 σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαίο στην κατηγορία της χειρισμό και ευελιξία στις χωμάτινες διαδρομές, σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις στο δρόμο σε μεγάλες ταχύτητες και αποστάσεις, κάτι που την καθιστά μια εξαιρετικά ικανή και ευέλικτη Adventure μοτοσυκλέτα.

Επισκόπηση μοντέλου Ténéré 700
•    Αγωνιστική διπλή σπορ σχεδίαση, εμπνευσμένη από την T7, με πραγματικό DNA της σειράς Ténéré
•    Ελαφριά, στιβαρή, ευέλικτη
•    Εκπληκτικές εκτός δρόμου επιδόσεις
•    Εντυπωσιακές εντός δρόμου επιδόσεις όλο το χρόνο
•    Δυνατότητες μεγάλων αποστάσεων παντός εδάφους, αυτονομία καυσίμου άνω των 350 χλμ.
•    Πανίσχυρος, ομαλός και οικονομικός κινητήρας υψηλής ροπής
•    Επιλογή ρυθμιζόμενου ABS για εκτός δρόμου οδήγηση
•    Αποδοτικός ανεμοθώρακας και προστατευτικές χούφτες χεριών για εξαιρετική προστασία από τις καιρικές συνθήκες
•    Υπερσύγχρονη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής
•    Διατίθεται σε 3 χρωματικές παραλλαγές

Τετράχρονος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με ρυθμίσεις για Adventure οδήγηση

Η Yamaha έφερε την επανάσταση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, με την ανάπτυξη των κινητήρων φιλοσοφίας crossplane που τις συναντάμε σε μια σειρά των κορυφαίων σε πωλήσεις μοντέλων της εταιρείας. Η νέα Ténéré 700 διαθέτει τον υψηλού κύρους δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ. εν σειρά.

Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του μικρού μεγέθους κινητήρα CP2 είναι η ισχυρή και γραμμική ροπή του που παρέχει άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με εντυπωσιακή επιτάχυνση, χαρακτηριστικά που την καθιστούν ένα ικανό και ευέλικτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων εντός κι εκτός δρόμου. Αυτός ο κινητήρας παράγει μέγιστη ροπή στις 6.500 σ.α.λ. και προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και ελέγχου, ενώ με την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, συμβάλει στην ικανότητα της Ténéré 700 να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό.

Για να ανταποκριθεί στις μοναδικές απαιτήσεις των αναβατών Adventure μοτοσυκλετών, το σύστημα τελικής μετάδοσης είναι βελτιστοποιημένο και, σε συνδυασμό με μια σειρά ρυθμίσεων ψεκασμού καυσίμου που προορίζονται ειδικά για το μοντέλο, αυτά τα χαρακτηριστικά συμβάλουν στην εντυπωσιακή ευελιξία και στις εκπληκτικές επιδόσεις της μοτοσυκλέτας σε διαφορετικά περιβάλλοντα οδήγησης.

Νέος ελαφρύς χαλύβδινος διπλός σωληνοειδής σκελετός βάσης

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης της Ténéré 700, ένας από τους βασικούς στόχους ήταν η επίτευξη ενός λεπτού, ευέλικτου και ελαφριού πλαισίου που θα ήταν εξίσου κατάλληλο για εντός κι εκτός δρόμου οδήγηση. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις, οι σχεδιαστές της Yamaha ανέπτυξαν έναν ολοκαίνουργιο ελαφρύ χαλύβδινο διπλό σωληνοειδή σκελετό βάσης, που συνδυάζει το χαμηλό βάρος με την τεράστια αντοχή, κάτι που τον κάνει ιδανικό για διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Με μικρό μεταξόνιο 1.590 χιλ. και λεπτά πάνελ, αυτό το ανθεκτικό πλαίσιο προσφέρει ακρίβεια χειρισμού, ενώ με απόσταση από το έδαφος 240 χιλ., η Ténéré 700 σχεδιάστηκε για να μην αντιμετωπίζει ο αναβάτης κανένα πρόβλημα ακόμα και στο πιο ανώμαλο οδόστρωμα.

Λεπτό, στιβαρό και εργονομικό πλαίσιο και σέλα

Η ικανότητα να μετατοπίζετε το βάρος του σώματός σας προς τα εμπρός και προς τα πίσω ανάλογα με το έδαφος μπροστά είναι εξαιρετικά σημαντική όταν θέλετε να διατηρήσετε τον πλήρη έλεγχο σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Για το λόγο αυτό, η Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με επίπεδη ψηλή σέλα 880 χιλ. και λεπτό πλαίσιο που προσφέρουν στον αναβάτη μέγιστη ευελιξία. Ο μικρών διαστάσεων σκελετός και το στενό ρεζερβουάρ καυσίμου επίσης σας δίνουν τη δυνατότητα να στηρίζετε το ρεζερβουάρ με τα γόνατα σε καθιστή ή όρθια θέση, για μεγαλύτερη σιγουριά και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες, σε χωμάτινους δρόμους ή στην άσφαλτο.

Επιθετική, αγωνιστική μπροστινή όψη με τέσσερις προβολείς LED

Η νέα Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με ένα χαρακτηριστικό συγκρότημα προβολέων που αποτελεί παραλλαγή των πιο πρόσφατων εργοστασιακών μοτοσυκλετών για ράλι και της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας T7 της Yamaha. Συνολικά τέσσερις προβολείς LED προσφέρουν πανίσχυρες δέσμες φωτός που μπορούν να φωτίσουν ακόμα και την πιο σκοτεινή ερημιά. Σε διάταξη 2 + 2 και με προστασία διάφανου κελύφους, καθώς και με δύο φώτα θέσης LED στη βάση, αυτή η δυναμική μπροστινή όψη χαρίζει κομψή εμφάνιση αντίστοιχη του επιβλητικού χαρακτήρα της νέας μοτοσυκλέτας περιπέτειας.

Ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι μεγάλης διαδρομής 43 χιλ.

Όταν οδηγείτε σε χωμάτινες διαδρομές, χρειάζεστε τα καλύτερα δυνατά συστήματα ανάρτησης. Το πιρούνι μεγάλης διαδρομής της Ténéré 700 είναι αναμφισβήτητα απόδειξη ότι πρόκειται για μια σοβαρή Adventure μοτοσυκλέτα με κορυφαίες στην κατηγορία δυνατότητες εκτός δρόμου. Το άκαμπτο πιρούνι 43 χιλ. διατηρεί το σχήμα του ακόμα και στα πιο ακραία εδάφη για έλεγχο ακριβείας μέσω του τιμονιού και ομαλή απόκριση ανάρτησης, ενώ με 210 χιλ. διαδρομής ανάρτησης, αυτό το υψηλών προδιαγραφών μπροστινό μέρος είναι ιδανικό για να αντιμετωπίζετε με σιγουριά τα πιο απαιτητικά εκτός δρόμου εδάφη.

Αυτό το μπροστινό πιρούνι αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει ρύθμιση πλήρους απόσβεσης και εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης με εύκολο χειρισμό όταν είστε στο δρόμο, κάτι που καθιστά την Ténéré 700 μία από τις πλέον ικανές και απολαυστικές μοτοσυκλέτες μεγάλων αποστάσεων.

Τηλερυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ

Η Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με ένα αγωνιστικό πίσω σύστημα ανάρτησης με μοχλικό που προσφέρει ομαλή και προοδευτική ενέργεια για μέγιστη άνεση κατά την οδήγηση και υψηλά επίπεδα ελέγχου.

Αυτό το πίσω άκρο υψηλών προδιαγραφών διαθέτει ένα ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου για χαμηλό αναρτώμενο βάρος και προσφέρει 200 χιλ. διαδρομής, η οποία, όπως το μπροστινό σύστημα ανάρτησης, σχεδιάστηκε για να αντιμετωπίζει τις πιο αντίξοες συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου, καθώς και για να παρέχει άνετη οδήγηση στο δρόμο. Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ο τηλεχειριζόμενος ρυθμιστής με τον οποίο μπορείτε να προσαρμόσετε λεπτομερώς τις ρυθμίσεις προφόρτισης ενώ βρίσκεστε εν κινήσει, ώστε να ρυθμίζετε γρήγορα και εύκολα το αμορτισέρ ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Αγωνιστικός πίνακας οργάνων με κωνικό τιμόνι

Όταν κάθεστε στη νέα Ténéré 700 με τον αγωνιστικό πίνακα οργάνων μπροστά σας, απολαμβάνετε τον απόλυτο Ντακάρ χαρακτήρα αυτής της Adventure μοτοσυκλέτας νέας γενιάς και αντλείτε έμπνευση για να ταξιδέψετε και να εξερευνήσετε. Ο μικρού μεγέθους ανεμοθώρακας τύπου ράλι και το μπροστινό φέρινγκ παρέχουν εξαιρετική προστασία από τον άνεμο, διατηρώντας το λεπτό και ελαφρύ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ το αγωνιστικό κωνικό τιμόνι προσφέρει μια πιο χαλαρή θέση οδήγησης, σε καθιστή ή όρθια θέση.

Μπροστινός ακτινωτός τροχός 21 ιντσών, πίσω ακτινωτός τροχός 18 ιντσών

Όπως η μπροστινή και πίσω ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών, οι ακτινωτοί τροχοί επιδεικνύουν ξεκάθαρα ότι αυτή η μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε για σοβαρή οδήγηση εκτός δρόμου. Χάρη στην ικανότητά τους να αποσβένουν αποτελεσματικά τις συνεχείς κρούσεις που αντιμετωπίζουμε σε ανώμαλο έδαφος, αυτοί οι ελαφριοί τροχοί συνεργάζονται με την ανάρτηση μεγάλης διαδρομής για βέλτιστο χειρισμό και έλεγχο.

Τα ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR τοποθετούνται στον αρχικό εξοπλισμό και επειδή η Ténéré 700 διαθέτει έναν συνδυασμό μπροστινού τροχού 21 ιντσών/πίσω τροχού 18 ιντσών αγωνιστικού τύπου, έχετε τη δυνατότητα να τοποθετήσετε μια μεγάλη γκάμα ελαστικών ανάλογα με τις απαιτήσεις σας, από καθαρόαιμο enduro μοτίβο για χρήση κυρίως εκτός δρόμου, μέχρι ελαστικά διπλού σπορ μοτίβου για ευελιξία εντός/εκτός δρόμου όλο το χρόνο.

Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης αυτονομίας με χωρητικότητα 16 λίτρων

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης αυτής της Adventure μοτοσυκλέτας νέας γενιάς, ο βασικός στόχος της Yamaha ήταν να διασφαλίσει ότι η Ténéré 700 θα παρείχε κορυφαίες στην κατηγορία της εκτός δρόμου επιδόσεις σε συνδυασμό με εκπληκτικές εντός δρόμου ικανότητες και θα προσέφερε αυθεντική δυνατότητα για μεγάλες αποστάσεις.

Η λεπτή σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου έρχεται σε αντίθεση με τη χωρητικότητα 16 λίτρων, ενώ το στενό πίσω τμήμα προσφέρει άφθονη ευκινησία στον αναβάτη και εξαιρετική στήριξη για τα γόνατα. Σε καθιστή ή όρθια θέση, οι μικρές διαστάσεις αυτού του ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης αυτονομίας σάς δίνουν τη δυνατότητα να μετατοπίσετε το βάρος σας πανεύκολα, ενώ χάρη στην εξαιρετική οικονομία του δικύλινδρου κινητήρα, 16 λίτρα καυσίμου προσφέρουν δυνητική αυτονομία πάνω από 350 χλμ., κάτι που παρέχει στη νέα Ténéré 700 υψηλό επίπεδο ευελιξίας σε κάθε τύπο εδάφους όλο το χρόνο.

Compact όργανα πολλαπλών λειτουργιών αγωνιστικού τύπου

Ένα άλλο παράδειγμα του τρόπου ανάπτυξης της νέας Ténéré 700 με αγωνιστική τεχνολογία είναι τα compact όργανα αγωνιστικού στυλ. Αυτός ο ελαφρύς πίνακας οργάνων βρίσκεται κεντρικά πίσω από τον ανεμοθώρακα για εκπληκτική ορατότητα. Απεικονίζει ένα μεγάλο εύρος πληροφοριών που μπορείτε να απορροφήσετε χωρίς να χρειαστεί να πάρετε τα μάτια σας από το δρόμο ή την πίστα. Η οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών διαθέτει εκτενείς πληροφορίες π.χ. θέση ταχύτητας, στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές και εκτιμώμενη αυτονομία καυσίμου, καθώς και μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου και πολλά περισσότερα.

Ο πίνακας οργάνων έχει σχεδιαστεί για την τοποθέτηση aftermarket συσκευών πλοήγησης, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε πρόσθετο εξοπλισμό ανάλογα με τις απαιτήσεις σας, όπως GPS, οδικές συσκευές ανάγνωσης βιβλίων και smartphone.

Ρυθμιζόμενο ABS για εύκολη προσαρμογή

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλούς κυματοειδούς δίσκους 282 χιλ. και έναν κυματοειδή πίσω δίσκο 245 χιλ. που προσφέρει υψηλά επίπεδα ισχύος φρεναρίσματος με τέλεια αίσθηση σε όλες τις ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο ή σε χωμάτινες διαδρομές.

Κατά την εκτός δρόμου οδήγηση, έχετε την επιλογή να απενεργοποιήσετε προσωρινά το ABS όποτε απαιτείται, ενεργοποιώντας το διακόπτη διακοπής λειτουργίας έκτακτης ανάγκης με ακινητοποιημένη τη μοτοσυκλέτα. Όταν το ABS είναι απενεργοποιημένο, μπορείτε να έχετε τον πλήρη χειροκίνητο έλεγχο. Συγκεκριμένα, μπορείτε να επιλέξετε να κλειδώσετε τον πίσω τροχό εσκεμμένα σε ορισμένες συνθήκες, όπως πολύ κλειστές στροφές ή σε απότομες κατηφόρες.

Εκπληκτική προστασία του αναβάτη

Σε μεγάλες διαδρομές, ο ανεμοθώρακας και το μπροστινό φέρινγκ προσφέρουν εκπληκτική προστασία από τον άνεμο και τις καιρικές συνθήκες, ενώ χάρη στο λεπτό και μικρών διαστάσεων πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, μπορείτε να “αγκαλιάσετε” σφιχτά το πλαίσιο και να μην βρίσκεστε στην κύρια ροή αέρα. Εκτός από την εκτροπή του ανέμου και της βροχής, τα ανθεκτικά πλαστικά προστατευτικά χεριών επίσης σας προστατεύουν από μεγάλες και μικρές πέτρες που εκσφενδονίζονται από προπορευόμενα οχήματα και επίσης προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία από κλαδιά και φύλλα όταν είστε σε ερημότοπους. Και σε περίπτωση πτώσης στο χώμα, προστατεύουν τους μοχλούς και το γκάζι από ακούσια πρόκληση ζημιάς.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά
•    Τετράχρονος δικύλινδρος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. υψηλής ροπής εν σειρά
•    Νέος ελαφρύς χαλύβδινος διπλός σωληνοειδής σκελετός βάσης
•    Λεπτό, μικρού μεγέθους και εργονομικό πλαίσιο και σέλα
•    Επιθετική, αγωνιστική μπροστινή όψη με τέσσερις προβολείς LED και δύο φώτα θέσης LED
•    Ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι μεγάλης διαδρομής 43 χιλ. με διαδρομή 210 χιλ.
•    Τηλεχειριζόμενη πίσω ανάρτηση με μοχλικό και διαδρομή 200 χιλ.
•    Compact αγωνιστικός πίνακας οργάνων με κωνικό τιμόνι
•    Ελαφριοί ακτινωτοί τροχοί 21 ιντσών/18 ιντσών με ελαστικά Adventure.
•    Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης αυτονομίας με χωρητικότητα 16 λίτρων για αυτονομία άνω των 350 χλμ.
•    Compact όργανα πολλαπλών λειτουργιών αγωνιστικού τύπου
•    Ρυθμιζόμενο ABS για άμεση ρύθμιση
•    Ανεμοθώρακας και προστατευτικά χεριών για εκπληκτική προστασία του αναβάτη

 

Διαθεσιμότητα

Χρώματα        Ceramic Ice
Competition White
Power Black

Yamaha Genuine Accessories: Αποκτήστε τα όλα

Η Yamaha ανέπτυξε μια πλήρη σειρά γνήσιων αξεσουάρ που δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να δημιουργήσουν τη δική τους Ténéré 700 με την εμφάνιση, την αίσθηση και τις προδιαγραφές που είναι καταλληλότερα για το μοναδικό τους χαρακτήρα και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα τους. Όλες οι λεπτομέρειες θα γνωστοποιηθούν στην παγκόσμια κυκλοφορία με παρουσία του τύπου.

Δημιουργήστε τη συλλογή των ονείρων σας με τη δωρεάν εφαρμογή MyGarage

Η εφαρμογή MyGarage είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσουν οι πελάτες τη συλλογή των ονείρων τους με μοτοσυκλέτες της Yamaha. Και είναι εντελώς δωρεάν! Κατεβάζοντας τη δωρεάν εφαρμογή, όλοι μπορούν να ξεκινήσουν να δημιουργούν τη δική τους εξατομικευμένη Yamaha.

Με την εφαρμογή MyGarage οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν μια μεγάλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ και να δουν τη μοτοσυκλέτα από κάθε γωνία. Όταν δημιουργηθεί η μοτοσυκλέτα των ονείρων τους, μπορεί να αποθηκευτεί και να κοινοποιηθεί σε φίλους. Και όταν ληφθεί η τελική απόφαση για τις ιδανικές προδιαγραφές, μπορεί να σταλεί στον τοπικό αντιπρόσωπο της Yamaha και εκείνος θα την κάνει πραγματικότητα.

Είδη ένδυσης Adventure της Yamaha

Όλες οι λεπτομέρειες για τη νέα συλλογή Adventure της Yamaha θα γνωστοποιηθούν στην παγκόσμια κυκλοφορία με παρουσία του τύπου.

Νέα χρώματα για τα μοντέλα περιπέτειας XT1200Z και XT1200ZE

Για το 2019, τα μοντέλα XT1200Z και XT1200ZE θα είναι διαθέσιμα σε μια νέα χρωματική επιλογή Ceramic Ice, η οποία τονίζει τη σκληροτράχηλη εμφάνισή τους. Εξοπλισμένη με πλαϊνές βαλίτσες 74 λίτρων, ψηλό ανεμοθώρακα και προβολείς ομίχλης, η αποκλειστική XT1200ZE Raid Edition συνεχίζεται για το 2019.

 

Η ιστορία της Ténéré: Εκεί όπου ξεκίνησαν όλα

Η Ténéré ξεκίνησε το 1976, με την κυκλοφορία της enduro μοτοσυκλέτας περιπέτειας XT500. Χάρη στην ισχυρή ροπή και το compact πλαίσιο, αυτή η ευέλικτη, μονοκύλινδρη, τετράχρονη μοτοσυκλέτα γνώρισε άμεσα επιτυχία. Σε πολλές χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη, η XT500 ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Yamaha στα τέλη της δεκαετίας του ’70, με περισσότερες από 60.000 πωλήσεις μόνο στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της 14ετούς σειράς παραγωγής της.

Η ικανότητά της να πηγαίνει παντού, η ανθεκτική της σχεδίαση και η εντυπωσιακή της αξιοπιστία άνοιξε ένα νέο κόσμο περιπέτειας σε πολλούς αναβάτες μοτοσυκλέτας. Οι ίδιες αυτές ιδιότητες την ανέδειξαν στην ιδανική επιλογή για όσους συμμετείχαν στο πρώτο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ, στο οποίο κέρδισε ο Γάλλος Cyril Neveu με μια Yamaha XT500.

Εδραιώνοντας γρήγορα τη φήμη της ως της πιο ανθεκτικής μοτοσυκλέτας αγώνων ερήμου, η XT500 έγινε το βασικό μοντέλο για τους αναβάτες που αναζητούσαν την περιπέτεια, αλλά και για τους οδηγούς αγώνων ράλι, και σήμερα θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές και εμβληματικές μοτοσυκλέτες στα τέλη του 20ου αιώνα, με ενεργές λέσχες ιδιοκτητών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ’70, η XT είχε αναδειχθεί σε θρύλο ανάμεσα στους Ευρωπαίους οδηγούς. Το 1983, η Yamaha παρουσίασε την XT600Z που έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα περιπέτειας της εταιρείας που έχει το όνομα Ténéré, μια λέξη των Τουαρέγκ που σημαίνει “έρημος” ή “ερημότοπος”.

Εκείνη την περίοδο, η σειρά Ténéré εξελισσόταν και αναπτυσσόταν συνεχώς. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80, παρουσιάστηκε η δικύλινδρη XTZ750 Super Ténéré και στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ακολούθησε η μονοκύλινδρη XTZ660 Ténéré. Σε αυτό το διάστημα, η σειρά Yamaha Adventure κέρδισε πολλές περισσότερες διοργανώσεις Ράλι Ντακάρ. Τη δεκαετία του ’90, ο Γάλλος Stéphane Peterhansel πέτυχε 6 νίκες με την εργοστασιακή του Yamaha που βασιζόταν στην XTZ750.

Η σημερινή σειρά Yamaha Adventure διαθέτει τα εξελιγμένα μοντέλα XT1200Z και XT1200ZE Super Ténéré που παρουσιάστηκαν το 2010, καθώς και την αποκλειστική, υψηλών προδιαγραφών XT1200ZE Raid Edition.

Ténéré 700 World Raid: Δοκιμασμένη σε ακραίες συνθήκες

Η πρώτη ένδειξη ότι η Yamaha ανέπτυσσε μια νέα μοτοσυκλέτα περιπέτειας παρουσιάστηκε με την κυκλοφορία της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας T7 το 2016. Παρουσιάστηκε σε εκθέσεις μοτοσυκλετών σε ολόκληρο τον κόσμο, προσέλκυσε τεράστιο ενδιαφέρον και έδωσε στους αναβάτες μια γεύση από το μέλλον. Το 2017, η Yamaha παρουσίασε το πρωτότυπο Ténéré 700 World Raid, που ήταν ένα βήμα πιο κοντά στις τελικές προδιαγραφές παραγωγής.

Από το 2017, το πρωτότυπο Ténéré 700 World Raid έχει υποβληθεί σε μια εντατική παγκόσμια περιοδεία σε διάφορες σημαντικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, ενώ κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης ανάπτυξης, η μοτοσυκλέτα υποβλήθηκε στις πιο ακραίες δοκιμές σε αντίξοες συνθήκες εδάφους και καιρικές συνθήκες.

Με μια ομάδα επαγγελματιών αναβατών, συμπεριλαμβανομένων του πολλάκις νικητή στο Ντακάρ Stéphane Peterhansel και αναβατών της επίσημης ομάδας ράλι Yamalube της Yamaha, όπως ο Adrien van Beveren και ο Rodney Faggoter, το πρωτότυπο World Raid δοκίμασε τα όριά του παγκοσμίως, από τις αδυσώπητες αγροτικές περιοχές της Αυστραλίας μέχρι τις άγριες ερήμους της Νότιας Αμερικής.

Την ίδια στιγμή που κατέγραφε χιλιάδες ώρες στις μοτοσυκλέτες υπό ανάπτυξη, το πρόγραμμα Ténéré 700 World Raid επίσης παρουσίασε τη σχεδίαση σε πολλούς εκατοντάδες τοπικούς οδηγούς που είχαν προσκληθεί να δώσουν στη Yamaha τα πολύτιμα σχόλιά τους και να τη βοηθήσουν να διαμορφώσει το τελικό μοντέλο παραγωγής.

Την Νέα XSR700 XTribute παρουσίασε η Yamaha στην EICMA

Ένα σύγχρονο φόρο τιμής σε μια εμβληματική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ’70 παρουσίασε η Yamaha  στην επίσημη πρεμιέρα της Yamaha στην EICMA 2018

Ξαναγιεννιέται

Τα μοντέλα Sport Heritage της Yamaha συνδυάζουν τη διαχρονική σχεδίαση και την κομψή ρετρό εμφάνιση με την πιο σύγχρονη τεχνολογία. Από τη δικύλινδρη XSR700 έως και την τρικύλινδρη XSR900 και τη V-twin XV950, αυτή η συναρπαστική σειρά διαφορετικών μοντέλων έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δίνει στους αναβάτες όλων των ηλικιών τη δυνατότητα και το κίνητρο να εξατομικεύσουν τη μοτοσυκλέτα τους, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στο στυλ τους.

Συνδυάζοντας το εμβληματικό στυλ με την υπερσύγχρονη τεχνολογία του κινητήρα και του σασί, η φιλοσοφία της Faster Sons της Yamaha διασφαλίζει ότι κάθε μοτοσυκλέτα στη σειρά Sport Heritage έχει τον δικό της μοναδικό χαρακτήρα και ξεχωριστή γοητεία – και αυτό είναι που χαρίζει μια ξεχωριστή αίσθηση υπερηφάνειας στους πολλούς αναβάτες που επιθυμούν μια μακροχρόνια σχέση με τη μοτοσυκλέτα τους.

Μόλις παρουσιάστηκαν τα μοντέλα XSR, τράβηξαν αμέσως την προσοχή των κορυφαίων customizer της Ευρώπης και, τα τελευταία χρόνια, η Yamaha έχει συνεργαστεί σε περισσότερα από 60 έργα για την κατασκευή μοναδικών ξεχωριστών μοτοσυκλετών που βασίζονται σε μοντέλα Sport Heritage. Με το μικρό της βάρος, τον ευέλικτο χειρισμό και την πλούσια αίσθηση ροπής, η XSR700 έχει γίνει η αγαπημένη επιλογή συνεργείων custom και μεμονωμένων αναβατών που θέλουν να κατασκευάσουν ξεχωριστά scrambler. Για το 2019 η Yamaha θα κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση της XSR700, η οποία συνδυάζει το πάθος και τη “γεύση” μιας παλαιότερης εποχής με τις σύγχρονες custom τάσεις.

Νέα XSR700 XTribute: ένας σύγχρονος φόρος τιμής σε μια εμβληματική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ’70

Πριν από περίπου 40 χρόνια, η Yamaha παρουσίασε την XT500, μια μοτοσυκλέτα με αερόψυκτο, τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα, η οποία εξελίχθηκε σε μία από τις πιο αγαπημένες μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη. Το κλειδί για την επιτυχία ήταν η απλή σχεδίαση, η αξιοποιήσιμη ισχύς και η ευελιξία, ενώ με εμπνευσμένα από τη σειρά XT χρώματα και κλασική εμφάνιση scrambler, η νέα XSR700 XTribute δείχνει σεβασμό στον πραγματικό χαρακτήρα της σειράς XT και αποτίει φόρο τιμής σε αυτήν την εμβληματική μοτοσυκλέτα.

Αυτός ο ξεχωριστός συνδυασμός διαχρονικής εκπληκτικής εμφάνισης και σύγχρονης τεχνολογίας αντικατοπτρίζει ιδανικά το αληθινό πνεύμα της φιλοσοφίας της Faster Sons και, με τις μοναδικές προδιαγραφές της, η XSR700 XTribute προσφέρει σε μια νέα γενιά αναβατών την ευκαιρία να τιμήσουν το παρελθόν, επωφελούμενοι ταυτόχρονα από την πιο πρόσφατη τεχνολογία και από μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία.

Εμπνευσμένα από τη ρετρό XT του ”1981” χρώματα και γραφικά

Από το 1976 έως το 1989, η XT500 σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία και έκανε τεράστιες πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη ενώ, στη διάρκεια της μακροχρόνιας παραγωγής του, αυτό το εμβληματικό μοντέλο κυκλοφόρησε σε μια σειρά από έντονους, αλλά και λιτούς χρωματικούς συνδυασμούς. Για να γιορτάσει τον θρυλικό χαρακτήρα της XT, η Yamaha επέλεξε το πιο εμβληματικό ασημένιο ρεζερβουάρ, λευκούς λασπωτήρες και χρυσούς τροχούς για τη νέα XSR700 XTribute – ακόμα και οι ενδείξεις παραπέμπουν στο αυθεντικό πορτοκαλί φινίρισμα της XT.

Το νέο χρώμα έχει ονομαστεί “1981” προς τιμήν της χρυσής εποχής της XT και οι αφοσιωμένοι θαυμαστές της Yamaha θα αναγνωρίσουν αμέσως αυτή τη σύγχρονη εκδοχή μιας πολυαγαπημένης σχεδίασης – η οποία περιλαμβάνει ένα λογότυπο XSR700 που άντλησε έμπνευση από τη θρυλική σχεδίαση της XT500 – ενώ οι νεότεροι αναβάτες θα εκτιμήσουν σίγουρα τη διαχρονική ρετρό εμφάνιση που χαρίζει σε αυτή τη μοτοσυκλέτα Sport Heritage μια μοναδική γοητεία.

Τιμόνι για οδήγηση εκτός δρόμου και ογκώδη μαρσπιέ

Εκτός από τον χρωματικό συνδυασμό της XT, η XSR700 XTribute διαθέτει ένα κωνικό τιμόνι μοτοσυκλετών για χωμάτινες πίστες, το οποίο υπογραμμίζει την εμφάνιση μιας αστικής scrambler. Αυτά τα φαρδύτερα τιμόνια δεν παρέχουν απλώς άνετη και όρθια θέση οδήγησης, αλλά και αυξημένη μόχλευση, χαρίζοντας στη μοτοσυκλέτα ευκολία χειρισμού σε χαμηλές ταχύτητες. Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τα ογκώδη μαρσπιέ σε στυλ μοτοσυκλέτας εκτός δρόμου, τα οποία ενισχύουν τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα scrambler.

Ελαστικά με μοτίβο πέλματος τύπου μπλοκ

Τα ελαστικά με μοτίβο πέλματος τύπου μπλοκ τοποθετούνται στις ελαφριές, χυτές ζάντες 10 ακτινών, για να υπογραμμίσουν την επιθετική εμφάνιση αστικής scrambler που διαθέτει η XSR700 XTribute. Για υψηλά επίπεδα πρόσφυσης με χαρακτηριστικά εύκολου χειρισμού στην άσφαλτο και σε χωματόδρομους, αυτή η μοτοσυκλέτα Sport Heritage διαθέτει ελαστικά Pirelli MT60RS – 180/55-17 πίσω και 120/70-217 μπροστά.

Ειδική επίπεδη σέλα και φυσούνες πιρουνιού

Η Yamaha έχει αναπτύξει μια μοναδική νέα σέλα για την XSR700 XTribute με επίπεδο προφίλ, η οποία σέβεται την αρχική σχεδίαση της XT. Με μοντέρνο φινίρισμα υψηλής ποιότητας και ένα διακριτικό ανάγλυφο λογότυπο XTribute στο πίσω μέρος, αυτή η σέλα ενισχύει το μίγμα παλιού και νέου που χαρακτηρίζει τη μοτοσυκλέτα.

Κάθε μοτοσυκλέτα Yamaha Sport Heritage έχει σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια – και το ίδιο ισχύει για την XSR700 XTribute. Φυσούνες πιρουνιού από μαύρο ελαστικό έχουν τοποθετηθεί στο μπροστινό πιρούνι, για να υπογραμμιστεί η συνολική αίσθηση ρετρό ενώ το πάνω μέρος των σωλήνων πιρουνιών εσωκλείεται σε μαύρα ελαστικά καλύμματα, για να προσδώσει μια λιτή και διακριτική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος.

Κλασική άνεση scrambler με σύγχρονη τεχνολογία

Η πραγματική ομορφιά της XSR700 XTribute βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο συνδυάζει την ανεπιτήδευτη άνεση του scrambler με τη σύγχρονη τεχνολογία. Ο μαύρος κινητήρας, ο σκελετός και τα πιρούνια δημιουργούν αντίθεση με τα ρετρό χρώματα του ασημένιου ρεζερβουάρ καυσίμου, των χρυσών τροχών και των λευκών λασπωτήρων και ενισχύουν την εντύπωση απλότητας, αποτίοντας φόρο τιμής στην αρχική XT500.

Μολονότι αποπνέει μια κλασική αίσθηση, αυτή είναι μια εντελώς σύγχρονη μοτοσυκλέτα, εξοπλισμένη με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία. Ο ισχυρός κινητήρας και το ευέλικτο πλαίσιο χαρίζουν μια συναρπαστική και εντελώς σύγχρονη οδηγική εμπειρία οδήγησης – και χαρακτηριστικά, όπως το μικρότερο πίσω φως LED και η οθόνη οργάνων LCD δημιουργούν μια όμορφη αντίθεση με τα ρετρό χρώματα και το φινίρισμα. Κλασική και ταυτόχρονα μοντέρνα, η XSR700 XTribute προσφέρει τα καλύτερα χαρακτηριστικά και των δύο κόσμων.

Μαύρα όργανα, μανέτες ελέγχου και καλύμματα ψυγείου

Τα ρετρό στοιχεία πλαισιώνουν κάθε σημείο αυτού του scrambler πόλης με την εντυπωσιακή εμφάνιση και περιλαμβάνουν ειδικά ψηφιακά όργανα με μαύρη πρόσοψη που βρίσκονται σε διαφορετική θέση από εκείνα της τυπικής XSR700. Περιλαμβάνονται προστατευτικά σκελετού και καλύμματα ψυγείου μικρού βάρους – ενώ οι λεπτομέρειες μαύρου χρώματος εκτείνονται στις μανέτες ελέγχου του τιμονιού και στο στήριγμα των οργάνων για να δημιουργήσουν μια απέριττη εμφάνιση που στρέφει την προσοχή του θεατή στα έντονα ρετρό χρώματα του “1981”.

Υψηλή απόδοση

Στην καρδιά της XSR700 XTribute βρίσκεται ο εξαιρετικά επιτυχημένος και αναγνωρισμένος δικύλινδρος κινητήρας 689 κ.εκ. με διάταξη εν σειρά της Yamaha, και σχεδίαση φιλοσοφίας “crossplane” που παρέχει πλούσια και γραμμική ροπή. Πρόκειται για έναν κορυφαίο κινητήρα που προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία καυσίμου.

Ελαφριά, στιβαρή και ευέλικτη

Με βάρος μόλις 186 κιλών (πλήρης υγρών), η XSR700 XTribute είναι μια από τις πιο ελαφρές μοτοσυκλέτες scrambler στην κατηγορία. Ο σκελετός με χαλύβδινο κεντρικό κορμό και το compact πλαίσιο συνεισφέρουν σε μια σχεδίαση που συγκαταλέγεται στις κορυφαίες σε ευελιξία και ευκολία εκτέλεσης ελιγμών στην κατηγορία και κάνουν την XSR700 XTribute ιδανική για την πόλη, προσφέροντας παράλληλα συναρπαστικές βόλτες στον ανοιχτό δρόμο.

Ψηλά τοποθετημένη προαιρετική εξάτμιση Akrapovič

Το 1976, η πρώτη XT500 διέθετε χαμηλό σωλήνα εξάτμισης με ψηλά τοποθετημένο σιγαστήρα και οι πελάτες μπορούν να αναπαράγουν αυτή την εμφάνιση τοποθετώντας την προαιρετική εξάτμιση Akrapovič στην XSR700 XTribute. Με μαύρο φινίρισμα – όπως στην αρχική XT500 – αυτό το σύστημα 2-σε-1 υψηλών προδιαγραφών χαρίζει μια ριζοσπαστική εμφάνιση και παράγει έναν τραχύ ήχο εξάτμισης – βασικά χαρακτηριστικά που συμπληρώνουν τον χαρακτήρα scrambler της μοτοσυκλέτας και υπογραμμίζουν τις κορυφαίες προδιαγραφές αυτού του νέου μοντέλου της Faster Sons.

Βασικά χαρακτηριστικά
•    Κινητήρας CP2 689 κ.εκ. υψηλής ροπής
•    Μικρό και ευέλικτο πλαίσιο
•    XSR700 εμπνευσμένη από την εμβληματική XT500 του 1981
•    Ειδική επίπεδη σέλα σε στυλ XT
•    Λογότυπο XSR700 XTribute στο ρεζερβουάρ και τη σέλα
•    Τιμόνι για οδήγηση εκτός δρόμου και ογκώδη μαρσπιέ
•    Φυσούνες πιρουνιού
•    Ελαστικά Pirelli MT60RS για ΕΝΤΟΣ και ΕΚΤΟΣ δρόμου οδήγηση με απόλυτη άνεση
•    Μαύρο φινίρισμα στις μανέτες και το τιμόνι
•    Μαύρα όργανα με οθόνη LCD
•    Πίσω φως LED
•    Προστατευτικά καλύμματα ψυγείου
•    Ψηλά τοποθετημένη προαιρετική εξάτμιση Akrapovič 2-σε-1 με μαύρο φινίρισμα

Διαθεσιμότητα

Η νέα XSR700 XTribute θα είναι διαθέσιμη στους αντιπροσώπους της Yamaha από τον Απρίλιο του 2019. Για πιο αναλυτικές πληροφορίες και την τιμή λιανικής πώλησης στην περιοχή σας, επικοινωνήστε με τον τοπικό εκπρόσωπο Τύπου.

Γνήσια αξεσουάρ της Yamaha: Αποκτήστε τα όλα

Οι αναβάτες που θέλουν να κάνουν την XSR700 XTribute ακόμα περισσότερο μοναδική θα πρέπει να ενημερωθούν για τη σειρά γνήσιων αξεσουάρ της Yamaha.

Για κάθε μοτοσυκλέτα στην γκάμα, η σειρά γνήσιων αξεσουάρ της Yamaha μπορεί να καλύψει τρεις μεγάλες ομάδες. Τα λειτουργικά αξεσουάρ, όπως ανεμοθώρακες και αποσκευές, έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την οδήγηση όσο το δυνατόν πιο άνετη, ενώ τα προστατευτικά στροφαλοθαλάμου και τα προστατευτικά αξόνων διατηρούν κάθε XSR σε εκπληκτική κατάσταση.

Η μεγάλη γκάμα αισθητικών αξεσουάρ περιλαμβάνει καλύμματα τύπου billet, διχτυωτές σχάρες και ψηλά τοποθετημένο πλαίσιο πινακίδας κυκλοφορίας – ενώ η σειρά υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνει μια ψηλά τοποθετούμενη εξάτμιση Akrapovič 2-σε-1 με μαύρο φινίρισμα, καθώς και αμορτισέρ και ελατήρια πιρουνιού Öhlins, ρυθμιστές τύπου billet και πολλά περισσότερα.

Δημιουργήστε τη συλλογή των ονείρων σας με τη δωρεάν εφαρμογή MyGarage

Η εφαρμογή MyGarage είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσουν οι πελάτες τη συλλογή των ονείρων τους με μοτοσυκλέτες της Yamaha. Και είναι εντελώς δωρεάν! Κατεβάζοντας τη δωρεάν εφαρμογή, όλοι μπορούν να ξεκινήσουν να δημιουργούν τη δική τους εξατομικευμένη Yamaha.

Με την εφαρμογή MyGarage οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν μια μεγάλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ και να δουν τη μοτοσυκλέτα από κάθε γωνία. Όταν δημιουργηθεί η μοτοσυκλέτα των ονείρων τους, μπορεί να αποθηκευτεί και να κοινοποιηθεί σε φίλους. Και όταν ληφθεί η τελική απόφαση για τις ιδανικές προδιαγραφές, μπορεί να σταλεί στον τοπικό αντιπρόσωπο της Yamaha και εκείνος θα την κάνει πραγματικότητα.

Συλλογή ρούχων Faster Sons της Yamaha

Η γκάμα ρετρό εξοπλισμού αγωνιστικής οδήγησης και casual καθημερινών ρούχων Faster Sons της Yamaha περιλαμβάνει μια φανταστική επιλογή από κομψά ρούχα, πολλά από τα οποία έχουν σχεδιαστεί από τον Roland Sands. Η σειρά περιλαμβάνει T shirt, πουκάμισα εργασίας, δερμάτινα μπουφάν μηχανής, κερωμένα μπουφάν, κράνη ανοιχτού τύπου και πολλά άλλα, και εξελίσσεται διαρκώς.

Ρίξτε μια ματιά στην πιο πρόσφατη γκάμα τώρα και απολαύστε την εμφάνιση Faster Sons που ταιριάζει σε κάθε μοτοσυκλέτα Sport Heritage της Yamaha.

πηγή: bikespirit.net